ثبت نام در دوره ها

"*" indicates required fields

دوره مد نظرتون رو انتخاب کنید*
تایم کلاس هاخصوصی و بدون محدودیت زمانی (توسط هنرجو)تنظیم می شود
مدرک رسمیمدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای (بین المللی و قابل ترجمه)
شرایط اقساطیدارد
پشتیبانییک سال پشتیبانی رایگان بعد از اتمام دوره
نحوه آموزشکاملا عملی مختص بازار کار
نحوه ثبت نامحضوری، تلفنی و اینترنتی
شماره پشتیبانی09148022759 – 04135537108
هزینهتماس بگیرید
مدرس دورهنرم افزار (امامی) – سخت افزار (محبی)

آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل یکی از مهارت‌های پولساز در دوره کنونی است. با توجه به پیشرفت فناوری و افزایش استفاده از دستگاه‌های موبایل، بازار کار و موقعیت‌های درآمدزایی بالایی در این حوزه شکل گرفته‌اند. در ادامه با ما باشید تا به معرفی یکی از  بهترین آموزشگاه‌ها برای یادگیری تعمیرات موبایل در تبریز بپردازیم و شما را با ویژگی‌های دوره و مشخصات این مجموعه آشنا سازیم.

دوره آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل چیست؟

بنابر آخرین آمارها، تخمین زده می‌شود در حدود +80 میلیون دستگاه موبایل در ایران وجود داشته باشند. این موضوع نشان می‌دهد که استفاده از گوشی‌ها به یک موضوع فراگیر در کشور تبدیل شده و تعداد بسیار زیادی از این تجهیزات الکترونیکی در بین مردم وجود دارند. از سوی دیگر با سخت‌تر شدن شرایط اقتصادی، خرید گوشی توسط مردم کمتر شده و بیشتر جامعه تمایل به صرف هزینه کمتر دارند. این موضوع همچنین منجر به رونق تعمیرات برای استفاده از امکانات قبلی شده است.

با مقدمه‌ای که ارائه کردیم، می‌توان درک کرد که در ایران پتانسیل و احساس نیاز نسبتا خوبی برای شغل تعمیرات موبایل وجود دارند. بازارکار شغل تعمیرات موبایل در تبریز و غالب شهرهای ایران مناسب می‌باشد. با این حال مهم است بدانید که این حرفه یک شغل ساده نیست و نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد. به فرآیندی که برای یادگیری تمام آنچه جهت عیب یابی، تشخیص و رفع مشکل برای دستگاه‌های موبایل انجام می‌دهید، آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل می‌گویند.

از جمله اهدافی که برای آموزش تعمیرات موبایل تعریف شده‌اند می‌توان گفت:

  • کسب توانایی تشخیص و عیب یابی.
  • آموزش و یادگیری نحوه رفع مشکل.
  • آموزش و یادگیری تعویض قطعات.
  • آموزش نقشه خوانی و آشنایی با بخش‌های مختلف دستگاه.

برای یادگیری این مهارت، می‌بایست مجموعه‌ای از دانش تئوری (عمدتا در رشته الکترونیک) و عملی (کار با ابزارها) به شما ارائه شوند. همچنین لازم است اجزای مختلف این دستگاه‌ها به شما معرفی شده تا بتوانید پروسه عیب یابی را به خوبی انجام دهید. زمانی که تمام اینها را در کنار هم قرار دهیم، دوره آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل شکل می‌گیرد که ما در مجموعه دکتر موبایل تبریز آن را به شما ارائه می‌کنیم.

چرا در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنیم؟

شاید این پرسش در آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل برای شما مطرح شده باشد که چرا باید در دوره‌های مهارت آموزی آن که معمولا به صورت کارگاهی برگزار می‌شوند، شرکت کنیم؟ در این رابطه می‌توان به چند دلیل مهم زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • انتقال تجربه

یک مزیت بسیار مهم در این قسمت، امکان انتقال تجربه است که معمولا در این دوره‌های آموزشی از سوی اساتید انجام می‌شوند.

  • آموزش عملی و کار با ابزارها

در کل حرفه تعمیرات نیاز به مهارت‌های عملی بالایی دارد. این موضوع به ویژه در تعمیرات موبایل برای قسمت‌های حساس مانند ریبال cpu و تعمیر پایه‌ها یا قطعات SMD به وضوح قابل لمس است. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های عملی آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار، امکان تمرین و شیوه اصولی کار با دستگاه‌های مختلف را داشته باشید.

  • فراهم بودن امکانات

آموزش تعمیرات موبایل برخلاف دیگر حرفه‌ها نیاز به ابزار کار دارد. در نتیجه شما باید در دوره‌های کارگاهی و عملی شرکت کنید که بتوانید این آموزش‌ها را درک نمایید. مثلا در بخش تعویض CPU یا در ساده‌ترین حالت، باز کردن درب گوشی، نیاز به یک سپراتور یا یک ساکشن خواهید داشت. مونتاژ کردن، جایگذاری قطعات، مشاهده پایه‌ها و غیره هرکدام نیاز به وسایل خاص خود دارند که می‌توانید در کارگاه‌ها آن‌ها را داشته باشید.

چه کسانی باید دوره آموزش تعمیرات موبایل را انتخاب کنند؟

جامعه هدف و افرادی که باید نسبت به آموزش سخت افزار موبایل و عیب یابی آن بپردازند چه کسانی هستند؟ در این رابطه می‌توان به 3 دسته اشاره کرد:

  • علاقمندان به حرفه تعمیرات موبایل: بدیهی است کسانی که تمایل دارند برای بازارکار شغل تعمیرات موبایل در تبریز یا سایر نقاط ایران فعالیت کنند، می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.
  • افراد با دانش ابتدایی یا متوسط: کسانی که دانش ابتدایی یا نه چندان بالایی در این حرفه دارند، می‌توانند با شرکت در این دوره‌های آموزشی صفر تا صد، تمام جزئیات تعمیرات گوشی را بیاموزند.
  • متخصصین تک ساید: کسانی که یک بخش از کار را یاد گرفته‌اند مثلا صرفا تعمیرات سخت افزار را بلدند. این دسته از افراد می‌توانند برای آموزش تعمیرات نرم افزار نیز در این دوره‌ها شرکت کنند.

حال که راجع به آموزش تعمیرات موبایل، مقدماتی را بیان کردیم، می‌خواهیم یکی از بهترین و منحصر به فردترین مراکز آموزشی را در تبریز به شما معرفی کنیم که دکتر موبایل تبریز نام دارد.

معرفی دکتر موبایل تبریز

دکتر موبایل تبریز مرجع آموزش تعمیرات موبایل در این شهر به شمار می‌آید که با داشتن سالها تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات انواع گوشی‌های موبایل، اکنون برای آموزش این مهارت پلتفرمی را در شهر تبریز ارائه کرده است. دکتر موبایل به عنوان تنها مرجع معتبر در مرکز بازار موبایل تبریز، دارای 10 سال سابقه بوده و خدمات تعمیرات گوشی را به همراه آموزش آن ارائه می‌کند.

مجموعه ما تاکنون بیش از 1800 دانشجو و مهارت آموز را تربیت کرده است. ما مفتخریم اعلام کنیم که به عنوان مجهزترین و بزرگترین آموزشگاه موبایل در شمال غرب ایران شناخته می‌شویم. در ادامه همراه باشید تا بیشتر راجع به آموزشگاه دکتر موبایل تبریز و خدمات آموزشی آن صحبت کنیم.

چرا آموزشگاه دکتر موبایل تبریز برترین آموزشگاه شمال غرب کشور است؟

بیش از صدها آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر ایران برای آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل وجود دارند. شاید این پرسش برای شما پیش آید که چرا باید دکتر موبایل تبریز را انتخاب کنیم؟ چرا این مجموعه برترین آموزشگاه در شمال غرب ایران است؟ در پاسخ می‌توان به چند دلیل اشاره نمود که عبارتند از:

  • تجهیزات و امکانات کامل: همانطور که گفتیم، دکتر موبایل تبریز بزرگترین، مجهزترین و به روزترین آموزشگاه تعمیرات در شمال غرب کشور ایران شناخته می‌شود. کافیست 1 جلسه آن هم به صورت رایگان با این مجموعه همراه باشید تا به این موضوع پی ببرید.

نکته: هر دانشجو یک لوپ، هیتر هویه، مولتی متر و منبع تغذیه در میز خود دارد و به صورت انفرادی با آن کار می‌کند.

  • استفاده از اساتید مجرب: یکی از نقاط عطف آموزش تعمیرات موبایل در تبریز با مجموعه دکتر موبایل، بهره مندی از برترین تعمیرکاران به عنوان اساتید دوره می‌باشد. در نتیجه می‌توانید بهترین و جدیدترین ترفندهای تعمیرات گوشی را بیاموزید.
  • آموزش بدون محدودیت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت دکتر موبایل تبریز، ارائه آموزش‌ها به صورت نامحدود (چه از نظر زمانی یا تعداد جلسات) است. کارآموزان می‌توانند بسته به تایم آزادی که دارند، ساعت و کلاس‌های خود را در بازه‌های زمانی دلخواه انتخاب کنند.
  • هدایت کارآموزان: پس از آشنایی با سخت افزار و نرم افزار موبایل، دانشجویان توسط این مجموعه به قطعه فروشان و عمده فروشان الکترونیکی معرفی می‌شوند.

 

مزیت‌های دوره آموزش حضوری دکتر موبایل تبریز چیست؟

حال مزیت‌های دوره آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل در دکتر موبایل را بیان می‌کنیم که عبارتند از:

  • ارائه دستگاه‌ها و ابزارهای کامل: دکتر موبایل تبریز برای تک تک دانش آموزان خود، کامل‌ترین تجهیزات را در طول دوره ارائه می‌کند. بنابراین هیچ دغدغه‌ای در استفاده از تجهیزات نخواهید داشت.
  • کیفیت آموزش: همانطور که ما در ارائه وسایل آموزشی از باکیفیت‌ترین و برترین برندها استفاده کرده‌ایم، در آموزش نیز صفر تا صد خود را گذاشته‌ایم.
  • سرفصل‌های کامل و حتی اضافی: برای اطمینان خاطر دانشجویان به جهت اینکه بعد از دوره احساس ترسی نداشته باشند، جلساتی بیشتر از سرفصل‌های اعلامی فنی و حرفه‌ای قرار داده شد‌ه‌اند. این مباحث کمک می‌کنند تا در بازار کار حضور بدون استرس و مطمئنی داشته باشید.
  • پشتیبانی حتی بعد از اتمام دوره: ما دانشجویان خود را بعد از اتمام دوره رها نمی‌کنیم و پشتیبانی به آنها همچنان ادامه خواهد یافت. شما می‌توانید آپدیت‌های دوره را نیز بدون هزینه و با پشتیبانی رایگان دریافت کنید.

 

پرسش های متداول کاربران

برخی از پرسش‌هایی که ممکن است شما علاقمندان در خصوص دوره تعمیرات موبایل مجموعه ما داشته باشید عبارتند از:

  • آیا امکان ثبت نام با پرداخت قسطی شهریه وجود دارد؟

بله؛ با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی، دکتر موبایل تبریز امکان ثبت نام آموزش اقساطی را فراهم کرده است. برای شرکت در دوره آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل می‌توانید شهریه آن را به صورت مرحله‌ای در چند بخش پرداخت کنید. شما کاربران می‌توانید در صورت هرگونه سوال و ابهام و برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس برقرار کنید.

  • آیا دوره به صورت کامل تمام مباحث تعمیرات موبایل را پوشش می‌دهد؟

بله؛ ما در این دوره از 2 مدرس توانا برای آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و نیز سخت افزاری دعوت کرده‌ایم. همچنین دوره براساس سرفصل‌های سازمان فنی و حرفه‌ای و حتی بیشتر از آن تعریف شده است که تمام نیازهای هنرجو را برای ورود به بازار کار برطرف می‌کند.

  • آیا به دانشجویان پس از آموزش فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل مدرکی تعلق می‌گیرد؟

بله؛ شما دانشجویان می‌توانید پس از گذراندن آموزش تعمیرات موبایل در تبریز، نسبت به دریافت مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای از سوی مجموعه ما اقدام کنید. همچنین این گواهینامه به صورت بین المللی و قابل ترجمه نیز می‌باشد.

  • چرا کارآموزان دکتر موبایل تبریز بیشترین آمار ورود به بازار کار را دارند؟

آموزش سخت افزار و نرم افزار، سرفصل‌های بیشتر از منابع اعلام شده، استفاده از اساتید متخصص و پشتیبانی کامل از جمله دلایل این موضوع می‌باشند.

بخشی از تصاویر کارآموزان دوره های قبل

ثبت نام در دوره ها

"*" indicates required fields

دوره مد نظرتون رو انتخاب کنید*
خانهمقالاتدوره هاتماس با ما