4.6/5 - (19 امتیاز)

همه چیز در مورد آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

مراکز آموزش تعمیرات موبایل در تبریز آماده هستند تا فوت و فن تعمیر انواع گوشی های هوشمند را به شما یاد بدهند. با شرکت در دوره ها و کلاس های مراکز معتبر آموزشیِ این شهر در مورد تعمیر سخت افزاری و رفع عیوب نرم افزاری گوشی های هوشمند همه چیز را یاد خواهید گرفت. در این دوره ها با انواع برندهای گوشی کار خواهید کرد و به صورت عملی برای رفع مشکلات گوشی های هوشمند به چالش کشیده می شوید. تمرین و ممارست و آموزش های فشرده ای که در این دوره ها به شما ارائه می شوند سبب خواهند شد که 100 ٪ از عهده انواع تعمیرات گوشی های هوشمند بر بیایید. بنابراین توصیه می‌شود شما نیز مانند بقیه دانشجویان، یک آموزشگاه معتبر تعمیرات موبایل در تبریز را انتخاب کنید و در آموزش های آن شرکت کنید. با این نوشته نیز همراه باشید تا در مورد آموزش تعمیرات موبایل در تبریز بیشتر بدانید.

چرا دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز بیش از پیش رونق گرفته اند؟

همه ما می دانیم که تلفن های هوشمند، جایگزین همه انواع دیگر تلفن شده اند. امروزه تلفن های هوشمند حتی بیشتر از لپ تاپ ها یا رایانه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از اینگونه تلفن ها به حدی رایج شده است که دیگر نمی توان جهان را بدون آنها تصور کرد. این گسترشِ بیش از حد، مطمئنا مشاغل زیادی را در حوزه تعمیرات اینگونه ابزارهای الکترونیکی ایجاد کرده است. تعمیرکاران حرفه ای گوشی تقریبا همیشه کار دارند و درآمد خوبی هم از شغل خود به دست می آورند. بنابراین طبیعی است که افراد زیادی در شهر های مختلف ایران و از جمله در تبریز بخواهند چنین شغل پر رونقی داشته باشند. البته ورود و آشنایی با صنف پولساز تعمیرات موبایل نیاز به شرکت در دوره های آموزشی معتبر دارد. دوره هایی که توسط چند آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز به صورت منظم برگزار می شوند و شما نیز به آسانی می‌توانید در آنها شرکت کنید.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

 

بهترین دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز کدام است؟

چندین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز فعالیت می کنند که هر کدام دوره های  آموزشی خاص خود را دارند.  البته کیفیت و سطح این دوره ها یکسان نیست و برخی از آنها برای تبدیل کردن دانشجویان به تعمیرکاران حرفه ای موبایل چندان کارآمد نیستند. اگر می‌خواهید صفر تا 100 مباحث تعمیر موبایل را یاد بگیرید باید دوره ای را انتخاب کنید که اغلب آموزش های آن عملی باشند. باید بر روی گوشی های واقعی و به صورت کاملا کاربردی و به روز آموزش ببینید. نباید با مسائل تئوری که بعضا در اینترنت هم به وفور پیدا می‌شوند وقت خود را تلف کنید.

 

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز چه مطالبی را یاد می گیرید؟

اگر یک دوره معتبر در مورد آموزش تعمیرات موبایل در تبریز بیابید مطالب زیادی را یاد خواهید گرفت که در ادامه به صورت شماره بندی شده به تعدادی از آنها اشاره می کنیم. البته هر دوره آموزشی تعمیرات موبایل، الزاما همه این مطالب را ندارد. منتها باید سعی کنید دوره ای را انتخاب کنید که اغلب این آموزش ها را داشته باشد. زیرا هر چه دوره غنی تر و جامع تر باشد برای آیندۀ شغلی شما بهتر خواهد بود. مطالبی که باید انتظار داشته باشید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به شما یاد دهند به شرح زیر هستند: 1-نحوه حذف و جایگزینی اجزای تلفن‌های همراه مثلا میکروفون، جک، شارژر، دوربین، بلندگو، جک هدفون، سیم کارت و … 2- تکنیک های تعمیر برای آسیب دیدگی های ناشی از آب 3- رفع مشکلات تاچ گوشی.

4- به روزرسانی سیستم عامل گوشی های مختلف 5 – عیب یابی های GSM و CDMA  6- ردیابی مدار 7- آموزش ماشین 8  OCA  – پشتیبان گیری از داده های تلفن همراه 9 – تعمیرات صفحه نمایش 10- بررسی تعمیر یا تعویض باتری و تعمیر و ردیابی منبع کانکتور باتری 11- رفع مسائل مربوط به اثر انگشت 12- مسائل تئوری مربوط به فرکانس و کانال ها 13 – لحیم کاری سطح تراشه و یادگیری کار کردن با ابزارهای تعمیر 14- رفع مشکلات Wi-Fi، SIM، IMEI، GPRS، بلوتوث و مادون قرمز 15- باز کردن گوشی های قفل شده 16- آموزش نرم افزارهای کاربردی 17 – آموزش های مربوط به شارژ، ولتاژ و انواع جریان 18- نکات اساسی برای تعمیر سخت افزار 19- عیب یابی تلفن های همراه چینی 20- مشخصه ها و شیوه تعمیر فون ویندوز ها

وجود چندین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز

 

آموزش تعمیرات موبایل اقساطی در تبریز

برخی از مراکز آموزش تعمیرات موبایل در تبریز این امکان را به دانشجویان می‌دهند تا هزینه دوره‌های آموزشی را به صورت قسطی پرداخت کنند. این روش معمولاً برای کسانی که تمایل به یادگیری دارند اما امکان پرداخت یکجای هزینه را ندارند، بسیار مناسب است. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد قسط‌بندی دوره‌های آموزشی تعمیرات موبایل، می‌توانید با مراکز آموزشی مختلف تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به شرایط پرداخت قسطی را از آنها بپرسید. هر مرکز ممکن است شرایط متفاوتی برای قسط‌بندی داشته باشد. مثلا مواردی مانند تعداد اقساط، مبلغ هر قسط، نحوه پرداخت و مدت زمان پرداخت اقساط ممکن است در هر آموزشگاه با بقیه آموزشگاه ها متفاوت باشند.  در کل مهم است که قبل از تصمیم‌گیری، شرایط و قوانین قسط‌بندی را دقیقاً بررسی کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید تعهدات پرداختی خود را به موقع برآورده کنید.

 

 

کلام آخر

در این نوشته در مورد آموزش تعمیرات موبایل در تبریز صحبت شد و گفتیم که دوره های معتبر، حاوی چه مطالبی هستند. مسلم است که برای یادگیری درست تعمیرات موبایل باید در اینگونه دوره ها شرکت کنید. منتها قبل از ثبت نام در هر مرکز آموزشی باید اطمینان حاصل کنید که آن مرکز، مجوز و استانداردهای لازم برای ارائه آموزش‌های مربوطه را داشته  باشد. همچنین می‌توانید با سایر دانشجویانی که قبلاً در اینگونه دوره‌ها شرکت کرده‌اند مشورت کنید و از آنها در مورد کیفیت دوره ها پرس و جو کنید. در سایت خود آموزشگاه ها یا در شبکه های اجتماعی نیز نظرات دیگران را در مورد دوره ها بخوانید. اگر می‌توانید بررسی کنید که آیا دانشجویان قبلی توانسته اند به تعمیرکارانی  موفق تبدیل شوند یا خیر.  با این تحقیقات از کیفیت و کارایی آموزش ها بیشتر مطمئن خواهید بود.

آموزش تعمیرات موبایل اقساطی در تبریز

16 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *